Mini Zbiornik
10 lat temu

Tu opisujemy Maspalomas... ; ) ; )

Ciekawy link:
; ) ; )

yes100
10 lat temu

Na plaży przy kiosku 4 po ok. 18 czasami dzieją się różne dziwne rzeczy :)

pareczka123
pareczka123 VIP VF

Super naga plaza....

koler10025
10 lat temu

oj super super trzeba zobaczyć....

hymmer

dzięki,21 stycznia wylatujemy.

koler10025
10 lat temu

przyślijcie koniecznie jakieś fotki no i obserwujcie sytuację między wydmami!

pareczka123
pareczka123 VIP VF
10 lat temu

Mamy kilka fotek na profilku na wybmach z tamtad...

10 lat temu

Będziemy w Maspalomas 05.04.2014 do 13.04.2014 , bilety i hotel zabukowane. Może ktoś wybiera sie również w tym okresie w te rejony ?

aistera
aistera VIP

La Mirage bedziecie ?

3 lata temu

Uważamy, że LM jest super... Jedyny problem, to konieczność rezerwacji z wyprzedzeniem...

10 lat temu

nie ponieważ nie ma juz miejsc ale będziemy nie daleko wiec wpadniemy tam pare razy :)

10 lat temu

Zwiedzcie La Mirage, w głębi są dwie sale dla niegrzecznych i są dwa jacuzzi...
Powodzenia,
; ) ; )

2123fm
2123fm VIP VF
10 lat temu

Czy wstęp do La Mirage jest możliwy dla każdego - również dla tych którzy w nim nie mieszkają? Jeżeli tak to czy obowiązuje jakaś opłata/wejściówka?

10 lat temu

Tak, może wejść para z zewnątrz, wysokości opłaty nie pamiętamy, ale pewnie jest na stronie klubu... ; ) ; )

Oni7373
10 lat temu

Jesteśmy teraz . Chętnie poznamy kogoś do wspólnych wieczornych wypadów .

10 lat temu

my również jesteśmy :) chętnie sie poznamy

10 lat temu

My już wróciliśmy sama GC jest super szczególnie środkowa cześć przejazd autem po tych górach i północnej części naprawdę super, pogoda super 2 ostatnie dni było chłodniej nawet troszkę padało :(, ale zdążyliśmy się opalić.

Na wydmach byliśmy raz co prawda w czwartek ale po tym co widzieliśmy w Agde ta plaża nie zrobiła nas jakiegoś wrażenia. w soboto byliśmy w swingers klubie 2x2, no cóż nasze Polskie klubu są dużo dalej w ewolucji :)

9 lat temu

Polecamy hotel Anamar Suites. Do plazy blisko, tuz obok Jumbo i.. 2x2:)
Hotel w cenie bardzo przystępnej , bez fajerwerkow, ale.. sypialnia, kuchnia i salonik, duzy taras. Uwaga, dwa wyjścia, na plaze zjezdzamy na poziom 2!

malzenstwo_3436

druga połowa sierpnia Playa del Ingles

iur
iur VF

16-23.05 Kto będzie?

jacuzzi
jacuzzi VIP
9 lat temu

Pozwolimy sobie na kilka rad - mieszkaliśmy tam przez dwa lata i parę doświadczeń mamy, a jak ktoś z nich skorzysta to pobyt będzie znacznie tańszy :)

Jadąc na GC nawet nie zastanawiać się nad tym gdzie - tylko południe wyspy ma sens. Najlepszy odcinek to od Playa do Puerto Rico. Co prawda to tylko 50 km wyspy ale różnica w klimacie jest nieprawdopodobna - obrazowo wygląda to tak, że na południu wyspy plantacje bananów osłania się siatka od góry (od słońca), a na północy z boku od wiatru.

Nie planować wyjazdu na wyspy od czerwca do sierpnia - po pierwsze to poza sezonem i połowa lokali będzie nieczynna, a co ważniejsze w tym okresie są po prostu upały. Czasami w nocy temperatura dochodzi do 25 st (bywało i po 30) trafiają się dni kiedy temperatura w dzień sięga nawet 40 st i nie wierzcie w to, że na wyspach jest zawsze 20-25 :). Południe wyspy to poza miastami to w większości skalna pustynia i ewentualnie powulkaniczny "piasek". Bardzo często "latem" wieje też wiatr z nad Sahary - widoczność spada czasami do kilkudziesięciu metrów, słońce wygląda wtedy jak księżyc - ledwie świeci i jest srebrne. Wbrew pozorom to nie atrakcja - bardzo ciężko wówczas tam wytrzymać. Okres letni najlepiej opisuje zachowanie rezydentów wyspy - latem w większości opuszczają oni wyspę i lecą do Europy :)

Nie jechać do Maspalomas tylko do Play - Maspalomas to po prostu plaża i sypialnia, a cała rozrywka jest w Playa. Alternatywnie do Puerto - ale tam nie ma klubów dla swingersów, praktycznie wszystkie są w Playa.

Jeśli wybieracie sie na nieco dłużej np. 2 tyg najlepiej wypożyczyć samochód i wszelkie zakupy (zwłaszcza jedzenie) robić na północy - zdecydowanie nie w miejscowościach turystycznych, tam niemal wszystko jest nawet 50% droższe niż w marketach na północy.

Jeśli stołujecie się "na mieście" to wybierać restauracje oferujące bufet - tam za obiad płacicie 7-10 E, a wybór w bufecie jest naprawdę duży. To samo w restauracji zamawiane z karty będzie nawet 3 razy droższe.

Nie brać ze sobą żadnego alkoholu, tam każdy jest tańszy niż w PL.

Po przylocie od razu zastosujcie kremy z filtrem, okulary i raczej nie chodzić po słońcu np. w podkoszulku bo będziecie wyglądali jak niemiecki turysta - tzn opalone sandały i podkoszulek :) Dorze jest ubrać na głowę jakąś czapeczkę, a na wydmy NIE IŚĆ w klapkach czy sandałach!!! Piasek jest tak gorący, że nie można chodzić.

Jeśli plaża to polecamy Amadores w Puerto - parking pod samą plażą, wszystko zorganizowane (po hiszpańsku ale jednak) i ... nie wieje. Plaże pomiędzy Maspalomas i Playa często są nawiedzane wiatrami, potrafi tak wiać, że zostawienie czegoś na kilkanaście minut spowoduje, ze tego nie znajdziecie - będzie przysypane piaskiem!!!

Pamiętać, że kupując np. dobre okulary czy aparat foto - nie decydować się na zakup. pokazać, że fajny ale STRASZNIE drogi. Gwarantuje, że kupicie to o 1/3 albo 1/2 taniej ;) Ceny na wystawach są dla turystów - a trzeba zachowywać się jak rezydent ;)

Kluby - jest ich wiele ale trzeba mieć świadomość różnicy pomiędzy tzw. klubami europejskimi i tym do czego są przyzwyczajeni swingersi w PL. Nie przesadzać ze strojem bo jeśli to nie jakaś specjalna okazja/impreza to wszyscy będą w cywilu. Ludzie rozbierają się idąc na sex do jakiegoś playroomu - niestety w większości nie korzystają wcześniej z pryszniców (ale tak wygląda swing niemal w całej Europie). W każdym klubie dogadacie się po angielsku - nawet w Eternity ;) Akurat ten klub polecamy wszystkim odwiedzającym wyspę, bawi się tam najwięcej Hiszpanów i rezydentów wyspy. Pozostałe kluby są pod turystę tzn. "europejskiego swingersa" , a to naprawdę inny standard zabawy i wiele osób przyzwyczajonych do polskich klubów może być zniesmaczonych. To nie zniechęcanie do innych klubów, bo jeśli macie czas to dobrze zobaczyć kilka takich miejsc - ale znając je, jako chyba najlepszy klimatem na wyspie polecamy Eternity.

Wybierając się do jakiegoś klubu zabierzcie sobie ręcznik, to naprawdę wiele ułatwia :))), tam nie ma prześcieradeł, a w wejściówce dostaniecie zazwyczaj 1 drinka i 1 lub 2 ręczniki, zazwyczaj małe i wyglądają tak jak nasze techniczne tzn. mocno zużyte ;)

Taxi na wyspie jest tańsze niż w PL, średnio po mieście 3-5 E, z taksówkarzem dogadacie się bez problemu - gada w każdym języku :) Dlatego dobrze jest znać nazwę miejsca do którego chcecie jechać i operować nazwą. Próba innego dogadania się w 90% będzie skazana na fiasko.

Jeśli przeloty załatwiacie sobie sami to najłatwiej jest przez Londyn, wbrew różnym opiniom polecamy Ryanair - masa połączeń, tanio i częste loty. Bardzo dobrym sposobem jest korzystanie z czarterów z PL. Zazwyczaj są jeszcze taniej niż RA, bez przesiadek i z dużym bagażem bez dopłat - minusem jest to, że czasami trzeba dopasować termin wylotu do wolnych miejsc w czarterach.

Jeśli nie wypożyczaliście samochodu na lotnisku to wracając na lotnisko postarajcie się umówić z jakimś taksówkarzem dzień wcześniej - zapłacicie połowę ceny.

Z grubsza to tyle, wszystkim życzymy udanego wypoczynku :)

Pozdrawiamy - jacuzziclub.pl

robagis
7 lat temu

Będziemy w Maspalomas od 03.10.2017 Kto się wybiera w tym terminie?

6 lat temu

Tym będziemy z żona w tym terminie co wy od 3-10 października lecimy a Krakowa a wy

pervdom
pervdom VIP VF

Playa de Ingles początek października

my bedziemy do 5 pazdzirnika

ona39on40
ona39on40 VIP
6 lat temu

Jesteśmy na miejscu w Maspalomas do 11 lipca. Jest ktoś chętny na spotkanie?

mystery_couple

JESTESMY:)

makarenka
makarenka VIP
6 lat temu

Byliśmy po raz kolejny w Maspalomas, tym razem na przełomie marca i kwietnia. Pogoda oczywiście jak zawsze dopisała ;)
Zdążyliśmy się oparzyć już pierwszego dnia, więc nie mamy zbyt bogatego materiału foto z tego wypadu, ale za to jak zawsze fantastyczne wspomnienia :)
Zrobiliśmy kilkukrotny clubbing po tematycznych klubach, jednak ten termin nie obfitował w nadmiar gości w nich :(
Zjawiliśmy się o dzień za późno aby skorzystać z wtorkowej imprezy w Moonlight Dream, która wg opowiadań właściciela była niezwykle gorąca - wtorek to naga impreza w tym klubie.
Nasz clubbing zwykle kończył się w niezawodnym 2x2, w którym zawsze się coś dzieje... szczególnie w czwartki ;)
Cokolwiek by o nim nie powiedzieć, 2x2 daje niemal gwarancję dobrej zabawy... Totalny luz i frywolna atmosfera, zawsze duża frekwencja (w przeciwieństwie do pozostałych okolicznych klubów) bardzo przypadły nam do gustu...
Wracaliśmy spełnieni każdej nocy i żadnej nie zaliczamy do nieudanych. Nie spotkaliśmy niestety w tym czasie tam rodaków, ale wybawiliśmy się z gośćmi głównie z Niemiec, UK i beneluksu, których w dzień spotykaliśmy zazwyczaj na plaży N przy wydmach.
Jak zwykle nie możemy się doczekać następnego wypadu na GC, tym razem może w listopadzie...

6 lat temu

My pod koniec września, początek października dwa tygodnie, plażing, smażing

6 lat temu

my od 29 wrzesnia,niestety tylko tydzien, ale oczywiscie Playa del Ingles (choc podobno to prawie to samo)

6 lat temu

mamy chęć wybrać się do lamirage prosimy o info jak tam jest co można jak z wejściówką czy są wyznaczone dni będziemy kilka tygodni i wiemy że są dni z wiaterkiem ,pobyt na plaży nie jest możliwy każde info pomaga .Pozdrawiamy

my bedziemy z zoną od 3-10 października

tygryski56 a do kiedy może będzie szansa napić się winka .Pozdrawiamy

6 lat temu

witam i jak wybiera sie ktos do maspalomas 3 października z krakowa my jedziemy z zona na tydzien

6 lat temu

Witam czy jakaś parka będzie w maspalomas w terminie od 3-10 października lecimy z żona z krakowa

6 lat temu

Od jutra słoneczne Playa:)

Do kiedy jestescie

do 6.10

6 lat temu

Życzymy miłego lotu i smazingu

6 lat temu

Dzieki. Pogoda , jak zawsze, sliczna. Plaża FKK rozrzesza się z kazdym naszym pobytem. Juz w zasadzie cała od zejscia w Playa do Faro to naturystyczna:) Przy Kiosku nr 8 ogrodzili "gniazdka" na wydmach i tablice zakazujace wstepu ustawili:) Jutro sprawdizmy co sie dzieje na wydmach "mocno niemoralnych" :)

My fruniemy

6 lat temu

alzb i co na wydmach jakie zmiany i ogólnie podzielcie się troszkę.Pozdrawiamy

6 lat temu

:) Wydmy, a raczej te górki , od strony Playa ogrodzone, coby ludzie nie niszczyli:) W zwiazku z tym trzeba sie robijac obok. Ogólnie liczba nudystów wzrosła i to bardzo. wczesniej , piewszych golasó dostrzegalismy przy tablicy FKK , jakies 300 metrów od kiosku nr8. Teraz juz przy wczesniejszym kiosku( nie pamietamy numeru) połowa lezaków zajęta przez nieubranych. No i spacery od tego kiosku , aż do kiosku nr 4( to ten blizej Meloneras i latarni) bez stroju to juz norma. Wczesniej tego nie bylo, moze czasem jakis pan. Teraz duzo par swobodnie te pare kilometró, w strojach "oragnizacyjnych" naturystó spaceruje. To dla nas fajnie, bo my też oczywiscie . Spacery brzegiem oceanu, z przerwą na drinka przy kiosku nr 1 (kto jest wstanie pojąć numerację??, to jest kiosk na samym południu wyspy i plazy, w polowie drogi pomiędzy Playa a Faro) to rewelacja. Szum oceanu,idziemy sobie trzymając sie za rece, od czasu do czasu wskakujemy do wody:)
Na niegrzecznych wymach (to te pomiedzy RIU PALACE a latarnią w Faro nic ssie nie zmieniło. Gniazdka , na wgórkach, w krzaczkach wciąż te same. Nawet, odwiedzające nas jaszczurki-takie miniatury tych z fimów S_F- wciąż takie same. "Syrokatki", tak nazywamy panó spacerujących z fitami we wzwodzie tez się nie zmieniaja(tzn ich ilość). Ale kultura pełan, podchodzą i z pewnej odległości, albo pytają czy mogą z nami "playować", albo czekają na znak. Nikt nie podejdzie bez zgody:) w klubach, jak dla nas pewna rewolucja. Secret- rewelacja, dużo ludzi, fajna muzyka, i znacznie więcej par rozebranych, bądz ubranych erotycznie niz kiedyś. Niestety 2x2 jakoś podupadło. szef juz tylko "bywa" a panienki za barem mają wszystko gdzieś. po godzinie słuchania hiszpańskiego disco-polo, mamy dość!!
W FUNN4ALL zaś bez zmian, moze troszke wiecej ludzi, ale atmosfera bardziej pubu niz klubu swing. Ale tam z kolei najlepsza muzyka:) Gdy Al robi striptis, tanczac przy róze, całą sala bije brawo:)
W Nilo nie bylismy tym razem ,za krótki pobyt i nam sie nie chiało jechać:)

ok. dzięki.Pozdrawiamy

6 lat temu

Nie ma za co:) Juz zbieramy ludzi z Polski, ze Zbiornika, na wspolny wyjazd na majówke 2018 r. A co, zawsze to w grupie weselej:)

6 lat temu

propozycja majówki na GC ok.proszę nas dopisać

pervdom
pervdom VIP VF
6 lat temu

Hej już na miejscu ,ktoś coś?

6 lat temu

Zanim majowka, to .. znalezlismy tani przelot i ulubiony hotel na pierwszego grudnia:) Więc.. lecimy znowu:)

6 lat temu

Pod koniec miesiąca planuje wybrać się na GC. Może uda sie z kimś spotkać. ..

6 lat temu

Jeśli tylko planujesz, a nie masz zarezerwowanego apartamentu, i wykupionego biletu, to trudno będzie. No chyba, że po horrendalnych cenach, albo będziesz miał szczęście do last minute.

6 lat temu

Nastawiam sie na last minute. Niestety nie zawsze można wczesnej zaplanować - do tego single mają czasami gorzej 😉

To prawda :).

Dzięki za pocieszenie ☺

makarenka
makarenka VIP
6 lat temu

Od jutra Playa del Ingles - do 24go. Ktoś się wybiera w tym terminie?

Krzysztofgrancanaria
6 lat temu

Gran canaria trip, na Facebook ;)

humanxxx
6 lat temu

od 16 sty do 25 sty ,,,, może ktoś będzie ?

coupleforsex

My też od 16go.

6 lat temu

Jest ktoś teraz w maspalomas jak jest temperatura

humanxxx

Własnie wrócililiśmy dzisiaj temperatura 25-27 w cieniu booooosko

6 lat temu

Ale fajnie.......... ; ) ; )

6 lat temu

Juz nie mozemy sie doczekac:)

coupleforsex
6 lat temu

My wróciliśmy w środę, pogoda super czyli jak zwykle -:)))

joaskaiman

My będziemy 3/9 do 7/9 pozdrawiamy golasów 😀

mystery_couple

My będziemy 16-20 maj 😉

onaonlca
6 lat temu

Będziemy 08-15.05 2018 ktoś też się wybiera?

Przystojny_52
6 lat temu

Od wtorku 29 maja jesteśmy z moją piękną partnerką w Playa del Ingles. Może są chętni by wspolnie ale niezobowiązująco odwiedzić któryś z klubów swingers. Będziemy do 4 czerwca, a potem we wrześniu. Pozdrawiamy i do miłego zobaczenia.

Przystojny_52
6 lat temu

Dzisiaj wylot a tu cisza. Jeżeli będzie w Playa miedzy 29 maja a 4 czerwca dajcie znać

Serwis przeznaczony tylko dla osób dorosłych. Klikając "Rozumiem" potwierdzasz, że masz ukończone 18 lat. Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług.